Plannen om in 2018 te gaan verhuizen?

Ben jij van plan om in 2018 te gaan verhuizen?

 

Het jaar is nog maar kort en ik mag je een cadeautje geven.

Ik geef je 5 tips cadeau om 2018 goed te starten, met deze tips kun je niet vroeg genoeg beginnen als je van plan bent om te gaan verhuizen.

 

De post!!

Vroeger hadden we post en that’s it.

Tegenwoordig ontvangen we post middels post NL en SANDD en naast de papieren post hebben we ook digitale post. Hoe regel je dit zonder te veel stress en te veel kosten tijdens  en na de verhuizing?

  • Sorteer de post vanaf nu, welke post ontvang je via SANDD en welke met post NL?

Maak hier een overzicht van.

  • Maak een overzicht van alle bedrijven waar je iets mee hebt en die geïnformeerd moeten worden.

Denk aan verzekeringen, huisarts, tandarts, verenigingen, enz..

  • Zinloze reclame via de post, direct retour sturen.

Meld op de envelop “niet meer woonachtig op dit adres”

  • Zorg dat het adressenboek met vrienden en kennissen up to date is.
  • Maak een totaaloverzicht; -namen, – post NL of SANDD, – E mail adressen

en evt. klantennummers erbij zoeken. De meeste bedrijven en instanties kunnen geïnformeerd worden via mail.

Ik verzeker je, als je deze tips hebt toegepast,  is het in no time voor elkaar.

 

Waarom zou je dit al zo vroeg gaan organiseren?

  1. A) Tijdens de verhuizing heb je al genoeg dingen aan je hoofd.
  2. B) Bedrijven moeten tijdig geïnformeerd worden. Bedrijven hebben minimaal 14  dagen  nodig om de adreswijziging te registreren in het systeem.
  3. C) Zo hoef je ook niet door zowel Sandd als Post NL de post door te laten sturen, in ieder geval niet zo heel lang. dit scheelt kosten.

 

Weet je niet waar je moet beginnen? Vraag een verhuismanager om hulp of advies.

 

Hartelijke groet,

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.