Hoe werkt het?

Voor wie

De verhuisservice van Life-lijn is interessant voor iedereen die de zaken rond een verhuizing niet zelf kan of wil regelen. Bijvoorbeeld senioren, gezinnen, expats en betrokkenen van het overlijden van een dierbare. Life lijn kan ook ingeschakeld worden door derden (bijvoorbeeld Gemeenten, verhuisbedrijven).

Met wie

Wij werken samen met betrouwbare en professionele bedrijven om het proces zo goed, efficiënt en met zorg te regelen voor u. Hierbij kunt u denken aan Gemeenten, verhuisbedrijven, makelaars, woningbouwverenigingen, mantelzorgmakelaars,  zorginstellingen,  interieurwinkels, veilinghuizen en kringloopwinkels.

Hoe gaan we te werk?

  • Stap 1 Kennismaken

    Na het ontvangen van een aanvraag nemen wij binnen 48 uur contact met u op. Tijdens een vrijblijvende verhuisscan nemen wij uw wensen door en maken we kennis met elkaar. Bij dit gesprek kunnen ook aanwezig zijn: de verwijzer, familie of andere vertrouwenspersonen. Wij gaan vertrouwelijk met uw gegevens om.

  • Stap 2 Offerte

    U ontvangt een vrijblijvende offerte met daarin een plan van aanpak. Het proces is voor iedereen anders en daarom maatwerk.

  • Stap 3 Verhuisactiviteiten

    We verzorgen verschillende wensen rondom wonen en verhuizen. Het kan gaan om  een advies, de coördinatie op ons nemen of het proces van A tot Z.

    Voor de spullen die niet mee gaan naar de nieuwe woning of waar geen ander adres voor is, zorgen wij voor een nieuwe bestemming (voor zover mogelijk).

    We helpen u beslissingen te nemen en om uw spullen te verminderen. U houdt alleen dat over wat u mee wilt nemen naar uw nieuwe huis.

    We documenteren het verhuisproces zoveel mogelijk in de vorm van foto’s, plattegronden, markeer systemen en excel bestanden.

    Alle administratieve zaken die bij een project komen kijken behandelen wij met zorg en discretie.

  • Stap 4 Nazorg

    Ook na de verhuizing houden we contact. We gaan na of er nog openstaande taken zijn en of alles naar behoren werkt en vindbaar is.